dimarts, 30 d’abril del 2013

Ja en tenim un, d'estat propi: Espanya



Sr. Mas:
En respuesta a las llamadas que ha hecho este fin de semana, pasamos a continuación a mostrar con normalidad y civismo lo que nos pide que hagamos. Efectivamente, nosotros somos catalanes que defendemos nuestro propio estado, el español, que ha permitido las más altas cuotas de libertad, autogobierno y la entrada a la gran familia democrática europea y, dentro de esta, formando parte de la Unión europea.
Para nosotros España es mucho más que un estado, ya lo pudo comprobar usted ayer en el Godó, donde jugadores de diferentes comunidades hermanas han tenido siempre un papel muy destacado.
Aprovechamos la ocasión para expresarle nuestro total rechazo a su propuesta separatista, y al camino de odio, recelo, confrontación, división en Cataluña y separación con el resto de nuestra querida España,  en el que tan insistentemente trabaja para que nos instalemos en él.
No. Sr. Mas, nosotros no queremos que cofunda a nuestra gente y nuestros sentimientos, somos profundamente catalanes y españoles y encontramos una insensatez todo lo que están despilfarrando para destruir, tan irresponsable como egoístamente, lo que tanto nos ha costado construir.
Lo que tendría que haces es no preocuparse tanto de la cartera, de las campañas de autopropaganda, de separación, de despilfarrar los recursos de todos por el negocio de unos pocos. Lo que tendría que hacer como presidente de Cataluña es poner seny (juicio), espíritu de servició y compromiso y de estimación a los catalanes y al conjunto de los españoles. Entender de una vez que nos jugamos mucho, que hay muchísimas personas que lo están pasando francamente mal, que es preciso más entendimiento, diálogo, trabajo en equipo, responsabilidad y disminución de los beneficios y privilegios que usted y otros tantos de su cuerda en la administración pública y en cierto ámbito privado sobresubvencionado para que le hagan de claca.
Los que amamos a España mucho, y por tanto también mucho a Cataluña y a todas nuestras comunidades hermanas, esperamos de usted más que un gesto, una declaración o una comisión, lo que queremos Sr. Mas, es hechos, palabras, proyectos y realizaciones para el progreso de todos, la cohesión social, el interés general y una mejora del bienestar de todos los catalans y el conjunto de los españoles.
Desde el Movimiento Cívico de España y catalanes.
Sr. Mas,
en resposta a les seves crides que ha fet aquest cap de setmana, passem tot seguit a mostrar amb normalitat i civisme allò que ens demana que fem. Efectivament, nosaltres som catalans que defensem el nostre estat propi, l'espanyol, que ha permès les més altres quotes de llibertat, autogovern i l'entrada a la gran família democràtica europea i, dins d'aquesta, formant part de la Unió europea.
Per a nosaltres Espanya és molt més que un estat, ja ho va poder comprovar vostè ahir al Godó, on jugadors de diferents comunitats germanes hi han tingut sempre un paper ben destacat.
Aprofitem l'avinentesa per expressar-li el nostre total rebuig a la seva proposta separatista, i al camí d'odi, recel, confrontació, divisió a Catalunya i separació amb la resta de la nostra estimada Espanya en el qual tan insistentment treballa perquè ens hi instal·lem.
No, Sr. Mas, nosaltres no volem que confongui la nostra gent i els nostres sentiments, som profundament catalans i espanyols i trobem una insensatesa tot allò que estan malbaratant per tal de destruir, tan irresponsablement com egoista, allò que tant ens ha costat construir.
Allò que hauria de fer és no preocupar-se tant de la cartera, de les campanyes d'autopropaganda, de separació, de malbaratar els recursos de tots per al guanyi d'uns pocs. El que hauria de fer com a president de Catalunya és posar-hi seny, esperit de servei i compromís i d'estimació als catalans i al conjunt dels espanyols. Entendre d'una vegada que ens hi juguem molt, que hi ha moltíssimes persones que ho estan passant francament malament, que cal més entesa, diàleg, treball en equip, responsabilitat i baixada de beneficis i de privilegis de vostè i de tants i tants de la seva corda en l'administració públic i en cert àmbit privat sobresubvencionat per tal que els facin de claca.
Els qui estimem Espanya molt, i per tant també molt Catalunya i totes les nostres comunitats germanes, esperem de vostè més que un gest, una declaració o una comissió, el que volem, Sr. Mas, és fets, paraules, projectes i realitzacions per al progrés de tots, la cohesió social, l’interès general i una millora del benestar de tots els catalans i el conjunt d'espanyols.
Des del Moviment Cívic d'Espanya i catalans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada