dimarts, 23 de juliol del 2013

D'Espanya i catalans/De España y catalanes



GANAR ESPACIOS DE LIBERTAD
Hay diferentes asociaciones legalmente constituidas que trabajan día a día, algunas desde hace años, de la mejor manera que podemos a favor de Cataluña y el conjunto de España. Una de ellas es nuestra joven asociación MOVIMIENTO CÍVICO DE ESPAÑA Y CATALANES que quiere día a día ganar espacios de libertad, aprovechando cualquier tema, asunto o propuesta para manifestar en positivo lo que nos une y el compromiso permanente con ESPAÑA.
Para ser socio de la misma y recibir puntual información de nuestras iniciativas y participar en la dinámica de trabajo, puedes enviarnos un privado por aquí o un correo a espanyaicatalans@gmail.com.
Nuestra asociación forma parte de la COORDINADORA UNITS conjuntamente con otros grupos, asociaciones y entidades para preparar el gran acto de todos del 12 de Octubre.
UNITS/UNIDOS tiene una página oficial que podéis encontrar fácilmente y la comisión permanente de la Coordinadora ya ha iniciado su labor, ahora están trabajando temas importantes que es necesario ir perfilando entre todos.
SI QUERÉIS MÁS INFORMACIÓN DE ESPAÑA Y CATALANES: espanyaicatalans@gmail.com y en nuestro blog http://espanyaicatala.blogspot.com.es/

GUANYAR ESPAIS DE LLIBERTAT
Hi ha diferents associacions legalment constituïdes que treballen dia a dia, algunes des de fa anys, de la millor manera que podem a favor de Catalunya i el conjunt d'Espanya. Una d'elles és la nostra jove associació MOVIMENT CÍVIC D'ESPANYA I CATALANS que vol dia a dia guanyar espais de llibertat, aprofitant qualsevol tema, assumpte o proposta per manifestar en positiu allò que ens uneix i el compromís permanent amb ESPANYA.
Per ser-ne soci i rebre puntual informació de les nostres iniciatives i participar en la dinàmica de treball, pots enviar-nos un privat per aquí o un correu a espanyaicatalans@gmail.com
 La nostra associació forma part de la COORDINADORA UNITS conjuntament amb altres grups, associacions i entitats per preparar el gran acte de tots del 12 d'octubre.
UNITS/UNIDOS té una pàgina oficial que podeu trobar fàcilment i la comissió permanent de la Coordinadora ja ha iniciat la seva tasca, ara estan treballant temes importants que cal anar perfilant entre tots.
SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ D’ESPANYA I CATALANS: espanyaicatalans@gmail.com i al nostre bloc http://espanyaicatala.blogspot.com.es/

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada